torstai 12. helmikuuta 2015

Arvonta

Pakkailin  Suomen lomaa varten, periaatteella  ei mitään ylimääräistä .
Olin oikein ylpeä itsestäni, että osaan organisoida järkevästi antamatta tunnetiloilleni valtaa.

Nyt  nuolaisin ennenkuin tipahti.
Epävarmuus  "tarvitsenihanvarmaantätäkin"  hyökkäsi aivoihin tai johonkin, päähän kumminkin.

Aukaisin vaatekaapin peiliovet ja aloin  repimään rääsyjä hyllyiltä.
Kokeilin suurimman osan vaatteista,  kunnes olin niin sekaisin,  että olin varma, etten pärjäisi  Suomessa ilman yhtäkään riepua.
Hyllyt tyhjäksi ja kaikki matkalaukkuun!
Sängynpäälle kasaantui  vuori vaatteista, joita en käytä Italiassa ollenkaan, mutta nyt varmasti  tarvitsisin Tampereen kauppahallissa mustaamakkaraa ostaessa.  Takin alla.
Siis sittenkin tämäkin vielä.

Niinpä sain idean.
Teen teille lukijat arvonnan,  jossa joku voittaa kirjani  "Terkkuja Leilalta Italiasta".
Minun  on valittava kahdesta toppatakista kumman otan mukaani Suomeen.
Mustan yksinkertaisen, joka on untuvatakki eli lämmin.
Ja näytän siinä laihemmalta.
Vai  vaalea karvakaulustakki, joka on kauniimpi.
Näytän siinä pyöreämmältä, varsinkin Suomessa,  sen jälkeen kun olen päässyt käsiksi kaalikääryleisiin.

Kaikkien kesken, jotka käyvät kommentoimassa, kumman  takin valitsisi,  arvon kirjani.
Lähetän sen voittajalle kotiin omistuskirjoituksella varustettuna.
Omistuskirjoituksesta voi  myös kieltäytyä,  ei ole pakollinen.

Tämä ei ole mikään virallinen arvonta hienoine kuvineen, vaikka Ferrari tarjoutui sponsorisoimaan ja keskustelinkin jo asiasta Kimi Räikkösen kanssa, mutta lopulta kieltäydyin tarjouksesta. 
Minua nyt  vaan leikittää.

Voitte äänestää 24. 2. asti.  Kun palaan kotiin Italiaan 25.2. suoritan arvonnan apulaiseni, tarkkasilmän, Sörtsö Pulun valvonnassa.

Kuva takeista ohessa.

Ps. Blogiakin jatkan kirjoittamaan,  kun palaan Italiaan. 
Suomessa kun vapaa-aikani vietän saunassa,  ja löylyissä ei ole helppo kirjoittaa.
Luulisin ainakin.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti