perjantai 31. heinäkuuta 2015

Loma-asuntoni

Nyt on onni potkaissut!

Ei mitään sellaista, että olisin löytänyt vuosi sitten Suomen lomalla ostetun, laatikon pohjalle unohdetun puolikkaan, tahmaisen salmiakkiaskin.
Sinänsä iso juttu sekin; saisi minut hihkumaan ilosta, mutta melko mahdoton tilanne käytännössä, salmiakkituliaiset kun on jo syöty ennen koneen laskeutumista Roomaan.

Onni on potkaissut minua täysillä takapuoleen!
Olen saanut ostettua itselleni asunnon Adrianmeren rannikolta, Abruzzon läänistä, Tortoretosta.
Tai no asunnon, siis kesämökin.
Tai no kesämökin, siis yksiön.
Mutta se on minun ikioma!

Oma kotini, kullan kallis,  on yksiö 4 - tähden lomakeskuksessa, kukkulalla viininviljelysten keskellä, mistä mahtavat maisemat alas merelle.
Alueella on myös hotelli ja uima-allas porealtaalla.
Siellä minä jo kelluskelinkin ja huokailin elämän ihanuutta.
Muita palveluita ovat SPA, missä suomalainen ja turkkilainen sauna, solarium, uima-allas, hierontaa jne.
Tuohon kun lisäät vielä ravintolan ja terassikahvilan, niin voit kuvitella, että Leila on pikkuisen onnellinen siellä lomaillessaan.

Minulla on ollut kaksi suurta unelmaa elämässäni, jotka uskoin jäävän vain haaveeksi :
Kirjoittaa kirja ja ostaa asunto merenrannalta.
Tänä vuonna kumpikin unelmani on täyttynyt.
Olen niin kiitollinen!
Ja yllättynytkin, että mitenkä tässä nyt näin kävi.

Kun astuin sisälle  asuntooni,  hyppäsin sängylle selälleni ja katseeni pyöri ympäri huoneessa olevissa esineissä.
Huokailin Sörtsölleni :  "Kuvittele, kaikki  täällä on mun! TV, sänky, lamppu, ja noi sähköjohdotkin. " Johon Sörtsö hymyillen, nähdessään onnellisuuteni:
"Niin on, kaikki on sun.  Vessanpönttökin. "

Ps.1. Ohessa muutama kuva.
Ps.2. Vuokraan myös asuntoa, ota yhteyttä jos haluat tulla tänne lomailemaan.










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti